Formularz reklamacyjny

Szanowny Kliencie,

Bardzo nam przykro, że trafiłeś na wadliwy produkt. Rozumiemy, jak frustrujące i niezadowalające może być otrzymanie produktu, który nie spełnia Twoich oczekiwań. Jednak chcemy zapewnić Cię, że jako firma zawsze staramy się dostarczać produkty najwyższej jakości. Niestety, czasami zdarzają się nieprzewidziane sytuacje, na które nie mamy wpływu. Dlatego właśnie oferujemy Ci gwarancję na każdy zakupiony u nas produkt.

Abyśmy mogli jak najszybciej rozwiązać problem, prosimy Cię o wypełnienie poniższego formularza reklamacyjnego. Prosimy o dokładne i precyzyjne opisanie występującej wady oraz podanie wszelkich istotnych informacji. Będzie nam również bardzo pomocne, jeśli dołączysz zdjęcia lub przykładowe wydruki, na których widać wadliwe działanie tuszu bądź tonera.

Gwarantujemy, że skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe, aby omówić dalsze kroki w procesie reklamacji. Nasz zespół jest gotowy, by pomóc i udzielić odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub potrzebujesz dodatkowych informacji, jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Raz jeszcze przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z wadliwym produktem i jesteśmy dumni z faktu, że możemy Cię obsłużyć. Liczymy na Twoją współpracę w procesie reklamacji i zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby zapewnić Ci satysfakcję z naszych usług.

Z poważaniem, Zespół Obsługi Klienta






    Data zakupu*

    Numer faktury lub paragonu*

    Załącz przykładowe zdjęcie (wadliwego wydruku, komunikatów itp.)*

    Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam, udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania naszego ruchu. Udostępniamy również informacje o korzystaniu z naszej witryny naszym partnerom w zakresie mediów społecznościowych, reklam i analiz. View more
    Akceptuję
    Odrzucam